Om Louise

Välkomna till min blogg! Mitt namn är Louise Persson och jag är 18 år. Jag är en hobbyfotograf. Använder mig dagligen av min systemkamera Canon EOS 550D, en riktigt härlig kompanjon! Jag har även tre objektiv och två stativ. Jag fotograferar till mesta dels hästar/ridning och även djur/natur. Jag är även en ryttare. Rider inte längre på ridskola. Utan fortsätter nu min karriär med min medryttarhäst Sessan. Jag går på gymnasiet i hästinriktning där vi även rider en dag i veckan. Målet är att köpa en egen häst någon gång i framtiden. 
 
På bloggen kommer ni få ta del av min syn av fotovärlden och även min utveckling med medryttarhästen Sessan. Hoppas att ni kommer att trivas här! 
 
En bild på mig sommaren 2014.
Ridning med skolan. 
Om det är något jag älskar att fotografera så är det fåglar!
Jag och Sessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0