Måndag

Godmorgon, vaknade alldeles nyss. Idag har jag inte planerat att göra något speciellt, bara ta det lugnt tror jag och ta vara på dessa två dagar som är kvar av lovet genom att antingen slappa eller göra något vettigt som att plugga (som jag egentligen borde göra först av allt). Ska nog även planera en fotodag, är så väldigt sugen på att fotografera natur eller vad som helst! Det var ett tag sedan, så det är dags snart! Funderar faktiskt på om jag ska ta med mig kameran på onsdag till stallet då vi är där med skolan. Svårt dock att fota om vi inte har rast eller lunch, det är typ endast de tillfällerna. Får se hur det blir med den saken. Men det vore nog roligt ändå! Ska kliva upp ur sängen och äta frukost. Därefter ska jag nog glo på några avsnitt av The Vampire Diaries (jag vet, jag är beroende..).
Miss summer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0