1 mars

Nu kan man ju välkomna en ny månad, mars! Det börjar bli riktigt skrämmande att tiden går så fort. Nu är jag inne på min tredje månad av träningen. Det var meningen att jag skulle iväg och simma nu på förmiddagen men jag bestämde mig istället för att skriva klart en skoluppgift och att styrketräna lite senare. Jag behöver träna i vilket fall som helst, men jag tar det lite senare på eftermiddagen. Idag är det även sista dagen på lovet. Det känns som att den här dagen bara kommer flyga iväg, därför tänker jag ändå försöka göra något vettigt utav den. Först av allt vill jag bli klar med en skoluppgift. Känns inte bra att ligga efter särskilt med inlämningsuppgifter. Så planen idag är att plugga lite, träna och kanske belöna mig själv med att kolla serier. 
 
Sommar ja tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0