Död på en måndag

Herregud, denna dag! Började med att jag fick ont i magen på morgonen och det höll i sig i några timmar, som tur gick det över sen. Var död i skolan, sjukt trött.. Hade matteprov, men det gick faktiskt väldigt bra! Kändes bättre än förra matteprovet! Gjorde mitt bästa, så hoppas på bra resultat. Att det gick bra på matteprovet gjorde dagen lite bättre. Träffade sedan min kusin, umgicks lite med henne, spelade tvspel, haha standard! Och nu ska jag titta på några avsnitt av Pretty Little Liars, det var ett tag sedan, ska bli spännande eftersom att jag är på fjärde säsongen och en hel del saker börjar man lista ut!
Sofias och mitt mästerverk på öppet hus i lördags i skolan. Sofia som har ritat den söta hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0