En vecka kvar!

Igår var det en ganska lugn dag, även relativt kort skoldag. Efter skolan åkte jag till stallet. Provade att rida i en ridgrupp som jag kanske ska börja i. Red Makur och vi hade hoppning. Det var första gången jag hoppade Makur, det gick bra men han var väldigt pigg. I slutet blev han lite mer kontrollerbar. Vet dock inte riktigt än vilken ridgrupp jag ska välja, antingen måndagar eller onsdagar. Håller fortfarande på att tänka på saken, väldigt svårt att bestämma mig. 
 
Idag är det exakt en vecka kvar tills julafton! Jag kan själv inte förstå det, denna månaden har verkligen gått fort. På fredag är det iaf jullov! Vilket jag ser fram emot! 
 
Sitter och lyssnar på musik just nu. Spotify är min bästavän, jag blir verkligen glad av musik! Ska ikväll packa ridkläder, eftersom att jag ska vara i stallet klockan sju imorgon, ser verkligen fram emot att kliva upp klockan fem. Har stalldag på förmiddagen därefter är det skolan och jag slutar halv fem.. Hoppas man överlever dagen ändå.
 
Bild från helgen. Började söndagen bra med god frukost och The Vampire Diaries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0