Bra måndag

Idag började jag 11:50, det var ju inte helt fel. Dagen började väldigt bra och har varit bra hitills. Sitter på tåget nu påväg hem, väl hemma ska jag nog bara slappa. Som vanligt blir det nog att titta på en film eller serie. 

Igår var jag hos Nikita. När jag skulle rida var det meningen att jag skulle prova på att rida en ny väg men det blev så mörkt så jag valde att skritta vanliga slingan. Typiskt att det skulle bli så mörkt så snabbt. Det var iaf mysigt att rida ut i mörkret ävens fast jag var lite rädd, men har man hästen så har man oftast inget att vara rädd för. Det gick iaf bra! Jag överlevde, hehe! 

Bra måndag dehär, och den ska sluta lika bra också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0