Fredagsridlektion

Idag hade jag prov i hästkunskap på morgonen, första lektionen. Kan väl säga att det gick ganska bra! Känner mig ändå rätt nöjd med min insats, huvudsaken man gör sitt bästa, vilket jag gjorde. Hade sedan idrott, naturbruk och svenska. Slutade även tidigare från svenskan, ungefär en halvtimma (skulle ha slutat 15:40 egentligen), snacka om lycka! Fredagslyckan som uppstår när man äntligen kan åka hem och veta att det är helg! 
 
Åkte till stallet vid fem. Red Makur idag igen, och vi jobbade med framdelsvändningar, övergångar, volter, galoppfattningar vid rätta tillfällen osv. Hade inte alls koll på vad jag gjorde i början så framdelsvändningarna blev helt knas, sedan gick det väl lite bättre. Jag fick till några bra fattningar, vilket kändes bra! Slutet av ridpasset gick iaf bäst.
 
Hur du man vara så söt, min finaste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0