Godmorgon!

Tisdagmorgon! Påväg till skolan just nu. Första lektionen är engelska, inte så taggad på det faktiskt. Men tror att vi ska titta på någon film, så det är ju ändå helt okej. Har även två timmar svenska idag har jag för mig, låter ju ganska segt. Får hoppas på att dagen går fort. När jag kommer hem från skolan ska jag antagligen plugga och ta det lugnt. Igår var jag knappt hemma någonting, eller jo, på förmiddagen fram till tolv, men kom hem runt åtta på kvällen. Så idag när jag kommer hem kommer jag förmodligen slänga mig i soffan och typ dö, hehe. 
 
Globen Horse Show i år blir inte av för mig.. Bilderna är från förra året. Kommer bli tråkigt att inte sitta där på läktaren med kameran i handen med ett leende på läpparna. Kommer ju även att missa mässan som jag älskar. Det kommer bli tråkigt faktiskt att inte gå, men jag har gått några år i sträck nu. Hoppas ni som ska dit får det roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0