Helgsplaner

Imorgon ska jag till skolan, och ja, vad i allsinna dar ska jag göra där? Jo jag ska vara med på Öppet hus med två kompisar från klassen. Ska bli spännande! 
 
På söndag ska jag till stallet på förmiddagen och rida Nikita. Ska rida ut, vet inte än vart jag ska rida. Får även sällskap av en i stallet, det blir roligt! Rider nästan alltid ut själv annars, så det blir ju trevligt att ha någon att prata med! 
 
Sen ska jag nog även slappa fullt ut, även plugga lite kanske eftersom att jag har matteprov på måndag.
 
Jag vill ha snöö! Galen jag låter egentligen, men jag saknar snön lite! Få kasta snöbollar på sina klasskamrater det är nog det roligaste av allt med snön, nejmen haha. Snön är fin, tycker den borde komma snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0