Jag och Nikita ute på äventyr

Åh vad det är härligt med helg! Å åh vad sämst jag är som inte bloggat sedan i måndags, fy skäms! 
Idag har jag varit och skött Nikita. Jag och Nikita var ute på ett litet äventyr när jag red ut idag. Jag red en ny väg som jag aldrig ridit innan, var ju roligt att se vad man hamnade någonstans, men jag kom iaf tillbaka till samma ställe som jag började på, som tur var. Var lite rädd att jag skulle rida vilse, men det gick ju hur bra som helst! 
 
Efter att jag hade putsat på utrustningen hämtade pappa mig och vi åkte direkt å käkade på en restaurang. Grillbiff med bearnaisesås och pommes frites, det satt ju inte helt fel på en söndagkväll! Håller just nu på och bakar lussebullar. Bilder kommer, så fort bullarna är klara! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0