Lucky girl

Det var varit mycket på sistone. Hinner nästan aldrig ha tid för datorn. Har pluggat som en tok igår och sen har jag haft saker att göra hela tiden.
 
I söndags träffade jag mina fina vänner från klassen, vi gick på bio. Filmen hette Turbo, gullig film som handlade om sniglar som rejsade, haha. Den var rätt skojig! 
 
Igår började ju skolan efter lovet. Vi var i djuravdelningen igår och idag, och det ska vi vara hela denna vecka och även nästa vecka. Igår var det gnagare vi skulle ta hand om, jag fick marsvinen. Och idag var det reptiler, skötte daggekkon. Slapp spindlarna och ormarna, hehe. Imorgon är det fåglarna, ska bli spännande, bara rädd att jag ska få fågelskit i skallen.. Hade även naturbruksprov idag, tror att det gick ganska bra, får ju hoppas det iaf, men man vet ju aldrig. 
 
Snart ska jag titta på några avsnitt av Pretty Little Liars och även redigera lite bilder från mormor. 
Sådana här kläder får vi ha på oss när vi jobbar nere i djuravdelningen, snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0