Måndagkväll

Hade en kort skoldag idag, så härligt! Åkte dirket till stallet. Mockade, fyllde vatten när jag kom dit. Red i ridhuset idag på Nikita. Red i alla gångarterna och red lite serpentinbågar och för det mesta på volter. Gick väldigt bra! Putsade sedan på utrustningen och därefter åkte jag hem. Var tvungen att hämta cykeln på vägen så jag fick cykla hem, det var inte särskilt jobbigt, tar ca tio minuter att cykla från tåget och hem (cyklade imorse till tåget, när jag skulle till skolan). Vill inte heller lämna cykeln under natten, man vet ju aldrig om den blir snodd. Bättre att vara på säkra sidan. 
 
Sitter just nu och pluggar. Måste läsa ut en bok som jag troligen inte kommer att hinna läsa ut idag.. Har ett prov på fredag i hästkunskap, har inte gjort instuderingsfrågorna än (men hoppas att jag hinner göra dem klart idag), och har matteprov nästa vecka.. Så det är rätt så mycket nu. Därför är det väl lika bra att sätta igång nu på en gång. 
 
Imorgon är det en ganska lång skoldag, börjar 09:05 och slutar 15:25, kommer troligen vara hemma runt halv fem. Livet är hårt ibland, men det får man nästa tåla! 
 
Jag och Nikita för ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0