Sorunda Ridklubb

Idag har jag varit på Sorunda Ridklubb. Har hjälp till som hästskötare, och har filmat och lite sådant. Det var fruktansvärt kallt ute idag, trodde verkligen inte att det skulle vara så kallt som det var. Borde ha haft mer kläder på mig, det kändes som minusgrader.. Men det har varit en bra och rolig dag trots allt. Kom hem runt halv fem, och då tog jag bara det lugnt. Har pluggat lite också. Skrivit klart en uppgift som ska in imorgon, har räknat lite matematiken (eftersom att jag låg lite efter), men nu ligger jag lite före istället så det känns skönt! 
 
Imorgon börjar jag åtta igen, ska vara nere på djuravdelningen denna vecka också. Tror att det blir inne hos reptilerna imorgon. Det blir nog skoj! Måste iaf upp runt halv sex imorgon, ursh, kommer inte komma upp. Kommer att sitta på tåget ca sju imorgon, men jag börjar bli van nu, så det är nog ingen större fara, det värsta är bara att kliva upp ur sängen och försöka att inte slänga telefonen i åt hel**te när alarmet ringer, haha. Dags att stänga av datorn och lägga sig. Kan försöka fota lite i djurrummet imorgon, så ni får se vilka små söta djur jag kommer få ta hand om imorgon! 
 
Igår kom pappa hem med ''lite'' godis från att ha varit på båtresa, lycka kan man ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0