Tiden går fort när man har roligt

Haha egentligen stämmer ju inte rubriken, för jag har suttit och pluggat hästkunskap i några timmar nu, fram tills nu, halv tolv. Och man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt, men man kan väl inte heller säga att plugga är roligt, så det stämmer väl ändå inte riktigt. Funderar på att duscha, men att duscha mitt i natten kanske inte är det smartaste när man ska upp tidigt imorgon. Eller ja, lite sovmorgon får jag, men ändå. Var ju i stallet idag och blev ganska rejält svettig efteråt. Måste ha jobbat ihjäl mig på ridlektionen, så jag är nog värd en dusch ändå. Efter duschen blir det väl att sova. Jag skulle kunna sitta flera timmar till och plugga, men nej, jag behöver nog lite sömn! 
 
Bästa kanin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0