Trött

Idag var det stalldag på förmiddagen. Vi började sju, och jag försov mig, dagen började ju bra.. Hade stalltjänst från sju till halv nio, och därefter var det ridning. Fick rida en häst jag inte ridit innan som heter Tequila. Vi red mycket på volter. Det gick väldigt bra, en väldigt fin och trevlig häst. En klasskamrat fotograferade lite när jag red, så dem kommer nog upp här! Sedan skulle vi tillbaka till skolan runt halv tolv, vilket var väldigt tungt och segt. Slutade även dagen ca fyra och kom hem runt fem. Så fort jag kom hem höll jag på att somna i soffan, haha. Har suttit och försökt plugga, men det har inte gått så bra, istället har datorn eller mobilen kommit före. Har hästkunskapsprov på fredag, så det är väl lika bra att sätta igång nu, kan inte allting.. Kan iaf visa en bild från idag på mig och Tequila.
Fotograf: Alexandra Gomez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0