New blog

Hejsan! Skapade en ny blogg pågrund av att min andra blogg (canonryttaren.blogg.se) hackade upp sig och min meny försvann. Så jag skapade denna blogg istället. Tyckte om mitt förra bloggnamn så det fick bli något liknande med det gamla, som ni säkert lagt märke till, hihi om ni nu ser skillnaden på bloggnamnen hehe? ;)
 
En liten presentation då. 
Jag heter då Louise, och jag går första året i gymnasiet i häst profil. Jag rider på ridskola, och rider min medryttarhäst. Jag tycker även om att fotografera, jag använder mig av Canon EOS 550D. Sen jag började gymnasiet kan man säga att jag har börjat om ett helt nytt liv, med nya vänner, ny omgivning, ny skola och allting. Det känns även som att jag har blivit en helt annan person, då jag i den förra skolan inte var speciellt trygg eller så, men det känns hur bra som helst in den nya! Mycket har förändrats sedan några år tillbaka. Jag har t.ex börjat rida mindre på ridskola (kanske man kan säga är ett minus) men annars spenderar den mesta tiden i stallet hos min medryttarhäst, har börjat följa med min ridlärare på tävlingar som hästskötare. Ja, så såg inte mitt liv ut för några år sedan. Dock tävlar jag mindre nu, vilket är väldigt trist, för jag älskar verkligen att tävla.
Nu är det även alltid någonting pågång varje dag, för några år tillbaka satt jag vid datorn varje dag, jag hittade aldrig på saker och ting, satt alltid hemma och pluggade eller så. Nu är jag för det mesta i stallet (och pluggar ju förstås nu också). Kände bara för att skriva av mig lite, som kanske inte har något med presentationen att göra egentligen. Jag tycker iaf väldigt mycket om att fotografera natur och djur, vilket ni säkerligen kommer att lägga märke till. Mycket hästinlägg och foton kan ni se fram emot! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0