Because I'm happy

Precis skrivit på intyg och en talong som ska in till personen som har hand om sommarjobben. Snart kommer mer information om vilken arbetsplats osv, kommer bli spännande! Har ju som sagt redan avslöjat vad jag förmodligen kommer spendera lönen på. Det som var fascinerande när jag sökte sommarjobb var att jag kom på sista dagen att ''juste, kanske ska titta om jag kan söka sommarjobb'' - det var min tanke. Skrev en presentation som var lite halvdålig tyckte jag. Tänkte att ''kommer säkert inte få sommarjobb, men det var iaf roligt att söka''. Och när jag fick ett brev i brevlådan blev jag ju förvånad och glad! Jag är verkligen stolt över mig själv att jag äntligen tog mig i kragen och sökte sommarjobb i år, för nu har jag ju lyckats få ett! Det är en bra början!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0