Dagens hopptävling

Hade så roligt idag, hade med mig mina två klasskompisar och dagen blev verkligen rolig med allt skratt. Superfina bilder fick dom också!
Red fram på travbanan, där jag skrittade och travade och gjorde övergångar. När jag red fram kändes det väldigt bra. Kommer in på banan och allt går så bra fram till sista hindret och vi får ett stopp och jag flyger av (ser ut på filmen som att jag slänger mig av, haha). Tror att jag ''slutade'' rida där i slutet, så typiskt med sista hindret också. Hade en sån härlig känsla runt hela banan. Var anmäld till 90 cm, men jag hoppade 80 cm igen genom att det blev ett stopp så tanken var att det lika bra att köra samma höjd med en felfri ritt. Men det blev tyvärr två stopp där, tror att jag skulle ha hållit om mer med benen och inte bromsa så mycket precis framför hindret. Men ja, sedan efter dom två stoppen kom jag runt de andra hindrena och det kändes ändå bra, även om jag flög av och att det blev några stopp. Det var så roligt att få tävla Nikita, även om jag inte red felfritt så var jag glad och nöjd ändå.
 
Foto: Johanna Ahlström
Mer bilder kommer som pappa och mina två kompisar Lisa och Anna har tagit ;)
Lisas och Annas blogg; http://tworiders.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Du var superduktig ändå även fast det gick som det gick! Det blev en ny livserfarenhet och då vet du ju hur du ska tänka och göra i fortsättningen! ;) <3

2014-04-05 @ 19:30:35
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0