Fredag

Äntligen fredag! (tror att jag skriver så varje fredag när jag bloggar..) Haha, nej men det känns så skönt med helg efter denna vecka. Har hänt rätt mycket under veckan, har haft långa skoldagar. Ridit ridlektion och även gymnasieridning och hoppat Nikita. Och mycket slit med skoluppgifter.
 
Idag ska jag inte göra så mycket, först skola, sen blir det nog hem och prova mina vita ridbyxor. Tror att jag använde som sedan ett år tillbaka så dom kan nog vara lite små. Men jag hoppas inte det, vill verkligen rida med dom imorgon. Sedan blir det självklart fredagsmys som vanligt! Nu när jag har en ny dator/platta ska jag nog fortsätta att titta på mina favoritserier och lite sådant. Även fortsätta leka lite med den, finns nya funktioner och sådant som inte min gamla skruttdator hade. Så skönt med en ny, den funkar så bra!
 
Ska nu göra mig i ordning, har en halvtimma på mig innan jag ska gå. Borde nog hinna det, hoppas jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0