Hoppträningen

Hoppade Nikita idag, inför lördagen då det är tävling. Blev rätt konstiga hopp i början, men det kändes ändå ganska bra även om jag kanske inte riktigt alltid var med i hoppen. I dem lite lägre höjderna fick jag ett väldigt bra tempo, men när det blev högre gick det väldigt fort mot slutet. Något jag är orolig över på tävlingen, att det ska gå för fort, men genom att det mest är en träningstävling så kommer jag nog lägga någon volt om det går för fort speciellt på kortsidan som jag märkte idag. Det var riktigt roligt, och jag är väldigt taggad inför lördag! Hoppas på att jag kommer överleva, hehe. Har en del bilder och en film, tur att jag hade med mig min pappa som fotograf. Roligt att se hur det såg ut på film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0