Idag gäller det

Idag är det min första tävling på Nikita. Ska bli så roligt, men jag är väldigt nervös. Hoppas att jag kommer runt banan lugnt och att jag inte flyger av eller något. Länge sedan jag tävlade nu, mina tävlingsnerver är verkligen igång. Jag är anmäld i 80 och 90 cm. Går det bra i 80 klassen så provar jag nog 90 klassen också. Ska strax åka och hämta två klasskompisar som är mina fotografer idag, och pappa som filmar. Lyx att ha tre fotografer!  Nu ska jag försöka äta lite.. Kan bli så nervös att jag inte kan äta alls när det är tävling. Och nu är jag nog lite extra nervös då det var länge sedan jag tävlade och det är på ett ''nytt'' ställe (alltså inte på ridskolan). Ska bli roligt att se om jag kommer hem levande, hehe ;) Den här dagen kommer bli spännande!
 
På träningen i torsdags, hoppas att det inte kommer se ut sådär, jag ser ju för rolig ut.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma S

Lycka till idag Louise! :D

2014-04-05 @ 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0