Inte roligt att vara sjuk...

Fick lov i fredags, så skönt! I lördags var jag på filmkväll med tre av mina klasskompisar. Sjukt kul! Vi såg först en skräckfilm och sedan en komedi. Kom hem runt tolv på natten, var så trött så jag somnade direkt när jag kom hem. I söndags minns jag inte om jag gjorde något speciellt, tog det nog lugnt. I måndags på kvällen fotograferade jag två kompisar när dem hade hopplektion på deras ridskola, fick en hel del bra bilder! Så roligt att fotografera hoppning framför allt. I tisdags tog jag det också lugnt, men på eftermiddagen gick jag och mötte min kusin i centrum. Följde med henne när hon skulle låna några böcker och köpa kläder.
 
På onsdag morgon vaknade jag med feber. Så blev sängliggande hela dagen. Missade ridlektionen på ridskolan också.. Typiskt. Nu idag känner jag mig dock piggare, men febern är fortfarande kvar. Halsen är inte så rolig heller, när man knappt kan svälja. Så typiskt att bli sjuk på lov, skulle egentligen sköta Nikita idag, men det missar jag också.. Eftersom att jag fortfarande har feber idag så måste jag vila imorgon också vilket gör att jag inte kan sköta Nikita imorgon heller. Ursh, inte roligt att vara sjuk. Hoppas iaf att jag blir frisk till helgen då det är praktik nästa vecka.
 
Något positivt hände igår. Fick ett brev i brevlådan om att jag har fått sommarjobb! Kommer bli så roligt!
 
Bild från tävlingen på Nikita. Foto: Lisa

Kommentarer
Postat av: emilie

vart ska du sommarjobba någonstans? :D

2014-04-17 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0