Jag är tillbaka

Kom precis hem från stallet och pappa säger att han har köpt en ny dator till mig. Det är både en vanlig dator och en platta. Jag kan äntligen blogga som vanligt igen! En tidig födelsedagspresent, min pappa är bäst!
 
Idag har det varit heldag i stallet. Fick rida Askepot, det gick ganska bra. Vi red utan stigbyglar och red mycket på volter, skänkelvikningar och övergångar/tempoväxlingar. Askepot var den första hästen jag red där, och att komma tillbaka till en sådan svår häst är roligt, då det går så mycket bättre nu! En rolig stalldag, men den kändes väldigt lång då det var heldag. Så man var lite extra trött efter lunchen.
 
Jag sitter nu framför min nya ägodel, tycker redan om min nya dator! Den är liten och söt, som en Ipad fast med tangentbord. Kan inget annat än att vara glad just nu och spänd...
 
..Ska strax iväg till stallet och hoppa bana på Nikita. Jag är väldigt nervös. Jag har hoppat henne en gång innan, och det gick bra, så jag borde nog överleva. Det ska bli roligt, men har lite fjärilar i magen. Tar med mig min pappa som fotograf, möjligtvis filmar han lite också. Kan ju vara roligt att se i efterhand.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0