När allting går som en smäck

Tycker verkligen att det har gått bra på praktiken. Visst att man gör misstag & missförstår, det får man ju räkna med. Man känner sig ju lite dum dock.. På morgonen kan jag ha varit så trött att jag har slagit i huvudet i boxdörrar och idag gick jag in i en skottskärra, vilket gjorde ont, har nu ett blåmärke på benet. Jag är inte så smidig ibland!
 
Jag är väldigt långsam när jag t.ex mockar eller fodrar. Något jag egentligen borde försöka att bli lite snabbare på men ändå att vara noggrann. Har alltid varit lite långsam av mig, kanske kan säga att jag är för noga ibland vilket gör att det tar ännu längre tid. Jag har gjort mitt bästa hitills, och det är två dagar kvar på praktiken, så det gäller att ta ut på sina sista krafter imorgon och på fredag. Försöker vara så självständig som möjligt och inte fråga vad jag ska göra hela tiden, det funkar rätt bra!
 
Det har däremot inte varit så jobbigt att gå upp på morgonen som jag trodde, det är när jag åker hem jag känner av lite, men när man är där och jobbar brukar jag vara rätt pigg! Det är lite underligt med tanke på hur mycket vi får jobba, borde jag ju vara tröttare än vad jag är.
Kommer nog sakna praktiken när skolan börjar. Det kommer förmodligen kännas konstigt.. Skulle nog inte förvåna mig om jag nästa vecka hoppar av på fel hållplats, haha.
 
Hopptävlingen på Nikita i början av april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0