Planer

Ska ju sommarjobba denna sommar, så jag har tänkt att spendera pengarna på nya ridgrejer men såklart spara så mycket möjligt. Men när ridkläder och ridskor/chaps går sönder eller är för små är det nog viktigare att köpa in lite nytt.
Hade tänkt att köpa:
- Ridbyxor
- Ridstövlar
- Ridhjälm
- Ridstrumpor
 
Har tittat runt lite, och finns så mycket som man vill ha, men det här är det viktigaste. Mina ridbyxor är påväg att bli försmå och dem är trasiga på vissa ställen, men just nu kan jag fortfarande använda dom. Ridskorna är förtrånga, och chapsen börjar gå sönder. Ridhjälmen är för liten, den sitter åt ganska mycket vilket inte är så skönt. Och nästan alla mina ridstrumpor har hål vid hälen. Har använt samma utrustning i flera år, så det nog dags med lite nytt!
Om jag kommer att ha råd blir det nog att köpa något liknande av detta på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härmapa! Jag som var så cool med de ända röda ridbyxorna! :( <3

2014-04-26 @ 15:11:48
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0