Praktik dag 1

Första praktikdagen idag och det gick väldigt bra! För det första hittade jag till busshållplatsen, himla tur! Och jag hittade till stallet för den delen också. Den biten gick ju genom planen. Det gick väldigt bra för att vara första dagen på ett ställe jag inte varit på innan och med andra rutiner, dock väldigt liknande det jag är van vid, så man känner sig ju lite säker. Även om man inte vet riktigt vart alltid är och så. Men jag kände att jag hade rätt bra koll ändå och behövde inte fråga så mycket. Kände superkul att praktisera där jag och min klasskompis var, kommer bli två roliga veckor att se fram emot.
 
Och för att inte glömma nämna vädret idag. Vilken sommarvärme! Underbart! Nästan satt det var lite för varmt, men kan bero på att jag hade ganska mycket kläder på mig. Har verkligen ont i kroppen efter denna dag. Kommer nog få en rejäl träningsvärk.
 
Skulle åkt direkt till Nikita efter stallet, men jag var så trött så jag åkte hem innan jag åkte vidare till Nikita. Åt middag och somnade i soffan. Var riktigt trött. Var sedan piggare och orkade med stallet. Red ut den långa slingan och travade på travbanan, det har gått bra! Ser fram emot torsdag och fredag då jag också ska sköta Nikita ;)
 
Ska snart sova, blir att gå upp tidigt imorgon igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0