Söndag

Idag är planen att plugga på nationella talet som jag ska ha imorgon. Måste kolla av hur långt det är, eftersom att det ska vara runt fyra minuter. Tror att den är lite för kort just nu, men har även slutet kvar som jag inte har skrivit än. Ska även slänga upp en bilbomb senare från gårdagens tävling. Funderar om jag ska lägga upp videon när jag ramlar av i första rundan eller om jag ska slänga upp den andra rundan där det blev två stopp. Kanske blir så att jag lägger upp båda. Sedan om jag får tid över ska jag nog titta på någon av mina favoritserier och ha lite söndags mys.
 
Kan inte lägga upp någon bild, blogg.se dummar sig.... 

Kommentarer
Postat av: Erica

Som svar på din kommentar: Åå vad glad jag blir! Jag ska prata med Anna & Lisa på måndag om vad som hänt & händer! Och det är okej för mig om du hänger med! ;) ❤️

2014-04-06 @ 18:06:37
URL: http://eriicaasslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0