Veckoplanering

Måndag: Min födelsedag, åka till mormor och fira där.
Tisdag: Praktiken börjar, sköta Nikita.
Onsdag: Praktik, ridning på ridskolan.
Torsdag: Praktik, sköta Nikita.
Fredag: Praktik, sköta Nikita.
Lördag: Inget planerat
Söndag: Inget planerat.
 
Ska bli så roligt med praktik, dessutom är det ju i ett stall jag inte varit på innan, så det blir extra spännande!
 
Ska bli roligt att sköta Nikita också, det var ett tag sedan genom att jag var sjuk de två dagarna förra veckan då jag skulle sköta henne.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja må hon leva, ja måa hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år! Grattis fina och bästa Louise! <3

2014-04-21 @ 06:05:40
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0