En dans på rosor

Denna vecka har börjat bra. Måndagen igår var inte så hemsk ovanligt nog. Det förvånar mig att jag klarade av dagen. Glad, relativt pigg och jag slapp måndagshumöret. Det kändes som en bra början! Det glada humöret fortsatte hela kvällen. Kvällen spenderades med att plugga, det vill jag säga var ännu mer ovanligt. Vad hände där liksom? Det här året är verkligen mitt år, har hänt så positiva och roliga saker hela tiden! Jag börjar tycka det är "roligt" att plugga igen, jag vill nog bli den där plugghästen jag var för ett/två år sedan. Ganska bra betyg då och pluggade nästan varje dag! Vore underlätta så mycket för mig själv om jag hittade tillbaka till den motivationen som jag hade då. Det skulle hjälpa mig genom mycket och jag tror att jag är på rätt väg! 

Något som jag däremot har tappat motivationen till är att springa. Genom att jag har varit förkyld i helgen har jag inte velat riskera att träna. Springer man inte på några dagar tappar man suget direkt. Jag ska planera att springa torsdag eller fredag, nu är jag relativt frisk från förkylningen satt jag kan göra det! 

Imorgon är det en ganska lagom lång skoldag. Ser fram emot morgondagen! Det är framför allt till ridlektionen på kvällen! Om jag längtar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0