Hemma med en känsla av glädje

Äntligen hemma efter två veckor i Norrtälje hos min mormor. Ute i skärgården första veckan och lite shoppnig, dagskryssning och lite annat sista veckan. Det var varit så härligt att vara bortrest ett tag. Kom hem med en känsla av glädje och längtan. Borta bra men hemma bäst!
 
Nu är det mycket bilder som ska redigeras. Mer bilder från Fiversätraö kommer i första hand. Min lön har kommit så jag ska hämta ut den nästa vecka. Tanken på att skolan börjar om lite mer än en vecka känns inte så jobbig, utan jag känner nog mig mer förväntansfull. Planen är att ta det lugnt nu innan skolan börjar. Jag ska någon dag handla nya ridkläder och ridutrustning, även en ny väska och nya skor innan skolstarten. Ett mål är också att jag ska börja springa 2-3 dagar i veckan denna månaden och försöka fortsätta med det.
 
Bilden tagen förra året i Norrtälje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0