Längtan och förväntan

Vad jag har längtat till att denna dagen ska komma! Särskilt till ridlektionen ikväll! Om en halvtimma beger jag mig till stallet. Så taggad till ridlektionen, känns som att jag inte har varit såhär galet taggad på länge. Kan möjligen vara för att min nya ridhjälm, ridstövlarna och ridbyxorna som jag är lite extra förväntansfull. Men självklart är det också för att jag inte har ridit på ca en månad. Längtar något otroligt till hästryggen, där jag trivs bäst! Kameran hänger med också! Kommer hem ganska sent ikväll, så det blir bara att duscha och lägga mig. Imorgon är det stallet igen men med skolan, ser också fram emot det! Dock ser jag inte fram emot att kliva upp tidigt men det är en annan femma.
 
Fina Comanche som jag red ofta i slutet på förra terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0