Man kan, när man väl vill

Idag har det varit en sådan slapp- och städardag. Tog det lugnt och spelade tvspel fram till "då man vanligtvis äter middag". Vi åt middag ovanligt sent idag. Städade mitt rum också, vilket verkligen behövdes! Rensade en massa skräp som bara låg där på bokhyllan och dammade, som böcker jag inte läser, massa småprylar osv.. Är dock inte klar, men bättre är det iaf! Inte särskilt snyggt när det ligger saker överallt, fullt i bokhyllorna, saker på golvet. Nä, rent och snyggt ska det va! Skönt att jag äntligen tog ta i det också. Blev "klar" för idag med städningen vid åtta, lagade middag lite senare och vi åt inte förrän halv tio. Men fläskfile med stekt potatis och bearnesås är gott vilken tid på dygnet som helst! Imorgon behöver jag kliva upp ganska tidigt, så jag bör nog sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0