Onsdagsmorgon

Godmorgon! Första gången på länge som jag känner mig pigg när jag vaknar. Däremot känner kroppen inte likadant, den vill helst ligga kvar i sängen men min tanke på att kliva upp snart låter bättre med tanke på att det blir himla stressigt annars. Har inte hunnit äta frukost varken i måndags eller igår. Köpte däremot något att äta när jag väl var vid en affär nära skolan. Men skulle det bli en vana att köpa frukost varje dag när jag egentligen kan hinna om jag går upp tidigare skulle inte min plånbok må så bra. Nu har vi iaf lite frukt och yoghurt hemma! Inte så lång skoldag idag. Blir sedan några timmar hemma och för att lite senare åka till ridskolan och rida ridlektion! Känns som att denna dag kommer bli bra! Jag vaknade på rätt sida - pigg och glad kexchoklad. 

Denna fruktskål är riktigt lockande för mina ögon! Frukt på morgonen är så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0