Saker på gång

Så vad jag har längtat efter att få ha min lön i mina händer. Äntligen! Jag har inte shoppat på länge (om man bortser från några dagar sedan), det måste vara mer än ett år sedan kan jag tänka mig. I helgen eller nästa vecka kommer jag strosa runt i hästaffärer och klädesaffärer. Tanken är att jag kommer hem med en ny ridhjälm, ett par ridstövlar, nya ridbyxor, ridstrumpor och ridhanskar - saker som står högst upp på listan. Ny ridutrustning behövs!
 
En tagit det lugnt dag idag. Vilket behövdes efter den långa hemfärden igår. Har däremot varit på ett litet ärende, saker är äntligen på gång! Kvällen spenderas nu framför min bok och några serier.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0