Söndag

Inte så bra uppdatering här dem senaste dagarna. I det faktum att jag har känt mig himla konstig de senaste dagarna, risig, ont i halsen, snorig, ovanligt trött.. I torsdags befann jag mig i stallet där vi rider med skolan. Vi red ut, det var verkligen mysigt. Minns inte vad jag gjorde när jag kom hem. På fredagen vaknade jag med halsont, trodde att jag hade feber men icke så jag åkte till skolan. När jag precis hade kommit innanför dörren hemma så la jag mig direkt i sängen och sov i närmare två timmar. Kände mig inte särskilt kry, men hade inte feber då heller. Planen var att jag skulle ut och springa men det blev inte av då jag inte mådde bra. Igår vaknade jag också med halsont men det gick över fort. Planen var då att jag skulle gå på bio med min kusin och det blev av eftersom att jag kände mig bättre så åkte vi in till stan. En bra kväll blev det igår! 

Idag vaknade jag utan halsont. Känns så skönt! Förmodligen kommer jag inte behöva ligga hemma och vara sjuk nästa vecka. Tror att det var en liten förkylning bara. Idag har jag inte planerat något alls, jag tror nog att jag bara ska ta det lugnt, äta godis och titta på serier.

Fikade i stan igår också innan bion. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad läskigt! Jag var också sjuk fredag och lördag! Hade 39 grader på fredag kväll och 36.6 på lördag kväll! :O

2014-08-24 @ 09:19:27
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0