Tappat motivationen

Jag verkar ha tappat motivationen till att blogga. Den senaste månaden har jag inte bloggat bra alls. Något säger mig att jag har mycket att skriva om egentligen, men vet inte hur jag ska skriva det. Tror att jag måste hitta lite inspiration, för jag älskar att skriva, älskar att kunna skriva av mig även om det bara gäller att skriva om mina dagar. Men jag tror ändå att motivationen kommer att komma tillbaka, eller snarare jag hoppas det.. Förr eller senare. Det viktiga för mig att jag är nöjd med det jag skriver. Annars är det ingen mening med att andra ska läsa det jag förmedlar. Varför jag egentligen bloggar är för min egen skull, jag har märkt att när jag bloggar och skriver om mina dagar eller vad jag nu väljer att skriva om, så känns det bra. Det kanske inte är så att man går runt och berättar för någon vad man gör på dagarna. Det känns skönt att kunna skriva det någon stans. Jag har bloggat så länge jag kan minnas och det är något jag tror att jag kommer fortsätta med. Jag ska hitta motivationen någon stans, jag vill kunna uppdatera bloggen varje dag. Det är inte roligt att läsa en blogg som uppdaterar sällan, jag ska komma tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0