Från en månad till en annan

Det var ju alldeles nyss början av november och nu är det redan första december. Tiden går ju riktigt fort! Jag är å andra sidan väldigt glad över att det är december så klaga ska jag ju inte göra. December är en av mina favoritmånader. Tycker att snön borde komma! Har velat ha snö hur länge som helst nu.. 
 
Känner mig lite duktig och stolt. Idag pluggade jag äntligen och några inlämningsuppgifter som är sena är inskickade. Har inte lika mycket press på mig nu. Men är man duktig på att skjuta upp arbeten så får man ju lite skylla sig själv. Nu ska jag lägga pluggandet åt sidan och titta på Supernatural. Den serien är jag ju inte bara lite beroende av, haha ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0