Härligt med ledighet

Jag tog en liten paus under några veckor. Sista veckan i skolan var fruktansvärd. Det var inte särskilt roligt att ha fyra prov på en vecka, dessutom under sista veckan innan lov. Men nu är det ju äntligen ledighet! Julafton har redan varit och herre vad tiden går! Men en bra julafton blev det allt! Bra julklappar, alla nöjda och glada, god julmat, kalle anka på tv och ja det vanliga! Fick bland annat två presentkort och pengar, så jag har varit och handlat både idag och igår på mellandagsrean. Igår var jag i stan i över sju timmar, åt även lunch på pizza hut. Vilken bra dag det blev! Kom hem med fem plagg och ett nytt mobilskal. Inatt sov jag hemma hos farmor och lite senare på dagen gick vi och strosade runt i affärer. Kom hem med fem plagg idag med! Så tio plagg sammanlagt, och jag är så nöjd! Bilder kommer upp imorgon! Ett riktigt härligt lov än så länge!
 
Hon är en härlig prick hon till höger / Bild från julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0