Besvärlig dag

Tisdagar har på sistone blivit den jobbiga dagen av veckan, nästan värre än måndagar om jag ska vara ärlig. Långa skoldagar, man är trött och allting är bara värdelöst. Klarar man sig igenom sådana dagar känner man nog sig rätt glad.
 
Hoppas på att denna dag kommer bli bra trots allt, även om jag inte alls tycker om tisdagar. Börjar dagen bra brukar den oftast (men inte alltid) fortsätta bra. Har ju toppen vänner som brukar göra dagen bra ändå, så jag överlever nog. Tror dock inte att hela denna dag kommer vara så besvärlig, tror nog att sista lektionen kommer bli rätt spännande, då vi ska iväg på studiebesök på hundcenter, vet inte vad vi ska göra där, men det verkar roligt. 
 
För att inte glömma nämna så beställde jag skolkläder igår, en tjocktröja och ett par mjukisbyxor, ser fram emot när dem kommer! Är i rätt stort behov av nya kläder, så det ska bli spännande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0