Det är dags för fredagmys!

Det går inte att beskriva känslan av att denna vecka är över.. Denna eländiga vecka, med prov och sena dagar. Oerhört skönt med helg nu! Är dock riktigt slut, men det tar jag igen i helgen. 
 
Var hos Nikita efter skolan. Red det första jag gjorde för att komma ut i tid till ridhuset. Började med att skritta ett varv runt travbanan och sedan red jag i ridhuset. Var ensam där ett tag, rätt skönt att kunna få utrymme över hela ridhuset. Red längs spåret i skritt, trav och galopp. Ganska stel i början, men det kändes mycket bättre i slutet. Avslutade när det kändes som bäst, red i ca en halvtimma. Sedan tvättade jag bakbenet, putsade lite på utrustningen. Därefter kom pappa och då åkte vi och handlade en present till farmor som fyller år imorgon! 
 
Väl hemma har jag ätit middag, ätit godis och nu sitter jag här framför datorn. Börjar bli väldigt trött, har varit det hela dagen.. Om kroppen fick bestämma hade den gått och lagt sig förlänge sedan, så utsliten som den är just nu, men hjärnan vill annat. Som att glo på film hela kvällen ;) Vem ska man välja att lyssna på, kroppen eller hjärnan? ;) Blir iaf att titta på ett eller möjligen två avsnitt av The Vampire Diaries, måste bara se den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0