Det pinsamma ögonblicket

På kvällen på onsdagen red jag ridlektion på ridskolan. Fick rida Zetra, första gången, gissa om jag blev förvånad när jag såg att jag skulle rida honom. Väldigt söt var han när jag gjorde i ordning honom. Vi hade sitsträning, det gick helt okej, kunde kanske ha gått bättre. Men jag är nöjd för att vara första gången jag rider Zetra.
 
I torsdags hände inget speciellt, skola som vanligt och sedan studiebesök på Historiska Museet. 
I går (fredags), gjorde jag ett ganska pinsamt misstag. Åkte till Nikita, skötte henne och red, men det var egentligen inte meningen alls att jag skulle åka ut igår. Hade bestämt att åka idag, men jag missförstod. Sånt som händer, men klantigt gjort. Men idag ska jag sköta Nikita lite senare på eftermiddagen. Tror att jag rider lite lugnt i en kvart, eftersom att hon egentligen inte skulle ha ridits två gånger igår efter vilan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0