Fri som en fågel

Åh, vad härligt det känns med lov nu! Känner mig fri som fågel, dock måste jag plugga en del ändå, men det positiva är att jag har en hel vecka på mig utan att behöva stressa som nästan alltid gör annars med skoluppgifter. 
 
I fredags var jag hos Nikita, red i ridhuset i ca en timma. Red lösgörande, det gick väldigt bra. Hon blev rätt pigg efter galoppen, så jag avslutade sedan när jag fick henne lite lugnare. 
 
Idag ska jag till Nikita, blir uteritt. Skönt att snön nästan är borta, blir nog en perfekt dag att rida ut på. Ska förmodligen rida den längre slingan och sedan galoppera lite på galoppbanan. Sedan blir det nog bara att ta det lugnt när jag kommer hem, titta på några filmer kanske, som igår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0