Halvt levande

Kan man vara levande men ändå olevande på samma gång? Hela jag är halvt levande just nu, känner mig trött, utslagen, som om jag har sprungit flera varv runt huset, eller suttit uppe hela natten, men det har jag lyckligvis inte, men ändå känns det som att jag lever, men ändå inte. Borta i en annan värld. Ögonen tunga som stenblock och kroppen helt slö.
 
Denna dag har varit lite hej och hå. Började dock sent idag, vilket var extremt härligt! Sista timman skulle vi på studiebesök, på en föreläsning i en timma, så slutade runt fyra och kom hem runt kvart över fem. Helt döende och nu sitter man med två häften framför sig vilket innehåller agrarhistoria i naturbruk som vi ska ha prov på imorgon. Känns ju extremt bra, sitta och försöka pressa in allt i hjärnan.. Vore ju enkelt om det fanns ett dörr in i hjärnan där man bara kunde lägga all fakta om naturbrukets uppkomst och utveckling, så simpelt att imorgon kunna hitta all fakta utan att ens behöva anstränga sig eller tänka. Glöm och dröm, haha. Den möjligheten finns ju inte överhuvudtaget, förutom dem med superhjärna, önska jag hade en sådan. Nej, men nu ska jag väl försöka komma igång och plugga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0