Lite frånvarande

Har varit lite frånvarande under några dagar, sorry for that. Det är redan fredag, inte många dagar kvar på detta lov. Denna vecka har gått otroligt fort och det känns som att jag knappt har gjort något. Har ridit Nikita, ridit ridlektion, pluggat en del, varit och simmat/badat i simhallen, legat hemma i sängen och degat. Ja, det är väl det jag har gjort.. Har inte haft särskilt roligt (när jag bara varit hemma), men jag har mest försökt ta det lugnt. Det var egentligen meningen att jag inte skulle plugga något under lovet, hade tänkt att jag skulle få slippa det. Men ändå sitter jag fast i den smeten.. Så typiskt mig att dröja på skolarbeten, så att jag måste ta igen det på loven, osmart. I helgen händer det iaf lite skoj! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0