Man mår som man förtjänar

Hade ett jobbigt pass på idrotten idag, la upp ett eget tabatapass med olika övningar som plankan, rygglyft, snabba fötter, situps osv. Kroppen verkar bli mycket ''gladare'' efter ett sådant pass där man verkligen kämpar, man mår som man förtjänar helt enkelt! Blir nog att träna lite mer i helgen om jag hinner om inte allt plugg kommer ivägen då vi har prov och sådant nästa vecka. 
 
Var hos Nikita här på kvällskvisten. Skötte som vanligt, men red inte då jag nästan trodde att det var något på tok då hon betedde sig lite underligt. Har aldrig sett henne göra som hon gjorde, så jag valde det säkra före det osäkra! Det var dock ingen fara, så jag skulle kunnat rida, men blir att jag rider på måndag istället.
 
Lite gamla bilder när jag gosade med Nikita när hon hade boxvila.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0