Nu är det äntligen gjort

Denna tisdag har känts väldigt lång eller rättare sagt som en evighet. Hela dagen har jag varit spänd och nervös inför sista lektionen då vi skulle ha talen. Men nu är det äntligen gjort, och det gick väldigt bra! Att stå där uppe inför en liten del av klassen är jobbigare än man tror. Jag gjorde mitt bästa och jag är nöjd med min insats, det är så det ska vara. Då är det bara att hoppas på bra resultat sen! För att inte glömma berätta, så pratade jag om att stoppa all reklam i tv, det var ett roligt tal, att argumentera om reklam. Blev även så att tiden drog över under den sista lektionen då vi hade talen, så vi slutade vid halv fem, och jag kom hem runt halv sex. Helt död nu, och imorgon är det ett prov, och på torsdag är det ett till prov och ett glosförhör. Åh, jag orkar verkligen inte men det är lika bra att sätta igång nu.. Vet att jag kommer få panik och ångest och allt det där om jag inte pluggar i tid. Att plugga en dag innan ett prov är egentligen inte så smart, får hålla tummarna att det går bra iaf. Imorgon är det även halvdag i stallet och sedan tillbaka till skolan vid lunch, lär nog vara död imorgon, antagligen som en zombie!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha vad rolig och skum jag ser ut! XD

2014-02-04 @ 18:59:28
URL: http://tworiders.webblogg.se
Postat av: Lisa

Sv: Håller med! :)

2014-02-04 @ 19:12:11
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0