Träningsvärk

Igår var jag tom på ord. Frustrerad över att det inte gick på bra på ett prov, så det förstörde halva dagen. Inte ens godkänt, det är ju uselt. Får rycka upp mig efter lovet, sparka mig själv i rumpan och kämpa för jag vet att jag inte ligger så lågt och jag tänker inte ge upp. 
 
Idag har dagen däremot vara rätt bra! Först ett rejält träningspass på morgonen på ''gym'', mest fokus på mage, rygg och ben. Väldigt roligt var det, men det var sjukt jobbigt. Därefter var det rätt lugnt i skolan, inga överdrivet jobbiga lektioner, vilket är skönt. Var hemma sedan och tog det lugnt, därefter begav jag mig till stallet. 

Fick rida Makur idag. Fokus var sitsträning, det gick helt okej, kunde nog ha gått bättre. Jag kände mig som en säck, ont i ryggen och hela kroppen. Men jag är nog nöjd ändå, så illa gick det nog inte som det kändes där ett tag. Sitsträning är verkligen svårt, det är nog en svaghet från min sida, men det lönar sig också tillslut! Det kändes bra i slutet, Makur är fin han, men idag var han lite galen, speciellt i galoppen, hehe ;)
 
Sitter nu med världens träningsvärk, kände det direkt efter att jag hade hoppat av hästen. Ska rida igen imorgon, och även på fredag, den där träningsvärken kommer nog göra bra ont.. 
 
Förmodligen rida fina Stina imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0