Två ridpass

Åkte till Nikita direkt efter skolan, red i ca en halvtimma. Gick väldigt bra! På ca två timmar hann jag; byta om, rida, tvätta bakbenet, mocka, fylla vattenbaljan, sopa lite i stallgången. Lite imponerad att jag hann med ''allting''. Brukar ta så himla lång tid annars, mellan tre-fyra timmar.
 
Direkt efter Nikita blev det vidare till nästa stall och rida ridlektion på ridskolan. Red Zetra och vi hade hoppning. Det gick helt okej, Blev lite konstiga hopp ibörjan då jag ''hoppade'' före och väntade inte in själva hoppet, blev lite knas där, men annars gick det väldigt bra! Verkligen länge sedan man hoppade, åh vad jag saknar det.. 
 
Trodde jag skulle vara tröttare efter denna dag, har ridit tre gånger och jag är inte döende. Vad hände där liksom..? Ska nu ta en dusch och sedan lägga mig. 
 
Jag och Stina idag på Tyresö. Foto: Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0