Uppe med tuppen

Godmorgon! Vad gör jag vaken nu, skulle jag inte förvåna mig om ni tänkte. Det undrar jag också egentligen, skulle vilja ligga kvar i sängen och sova.. Men ska iväg till stallet med skolan, halvdag igen. Klockan sju är det dags för stallarbete, stalltjänst. Därefter är det ridning och sedan tillbaka till skolan för lunch och sedan prov och en till lektion. Denna dag kommer nog bli väldigt kämpig, börjar klockan sju och slutar fyra. Sedan ska man hem och därefter till stallet och rida ridlektion. Tror att det är hoppning! Är väldigt taggad! 
 
Blir kanske att rida Finals igen som förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du tar sjukt fina bilder! :D

2014-02-12 @ 13:54:45
URL: http://www.ryyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0