Vårkänsla

Dagen började bra, men ändå inte. Gick upp senare än jag ställde alarmet men ändå hann jag i bra tid till tåget....men när jag hade gått mer än halvvägs så la jag märke till att jag hade glömt busskortet hemma, så det var bara att gå hem och hämta den (eller mamma mötte mig på vägen, så jag behövde inte gå ända hem, tur i oturen..) Missade tåget jag egentligen skulle med, så jag blev lite sen, men ja, sådant händer, det var första gången jag glömde busskortet, någongång ska väl vara den första? ;) 
 
För att nämna några korta ord om skoldagen så gick den väldigt fort, och den var bra, alla var glada och det sprider sig. Var nog lite trött men ändå glad. Dessutom börjar man känna vårkänslorna, vilket gjorde att jag blev på bättre humör. Jag tycker verkligen om våren! En bra dag än så länge!
 
Sommaren 2012 - Norrtälje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0